سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش شستشوی مبل در منزل

تمیز کردن وسایل مختلف خانه راه های متفاوتی دارد، به عنوان مثال روش شستشوی مبل در منزل با قالیشویی متفاوت است و از مواد شوینده خاصی اشتفاده می شود .  به همین منظور خانم هایی که می خواهند خودشان کارهای نظافت و تمیزی منزل را انجام دهند باید با راه های مختلف، آشنایی کامل داشته باشند. در این مطلب می خواهیم آموزش شستشوی مبل در منزل را برای شما عزیزان شرح دهیم.

همچنین قابل ذکر است که خدمت از ما سرویس شستشوی مبل در منزل را توسط بهترین و مجرب ترین کادر خود و با استفاده از شیوه های نوین بدون آسیب در بالاترین سطح کیفیت ارائه می دهد .

 

شستشوی مبل در منزل

 

هزینه شستشوی مبل در منزل چقدر است؟

ممکن است تصور کنید هزینه مبل‌شویی درمنزل بسیار گران باشد. و یا جزء خرج‌های اضافی بدانید.  ولی قبول کنید که شستشوی مبل در منزل ان هم به صورت دوره ای سالیانه با استفاده از روش های نوین می تواند خیلی به صرفه باشد تا اینکه بعد از چند سال کوتاه بخواهید سرویس مبل خود را تعویض و یا روکش مجدد کنید  .

در واقع هزینه‌شستشوی مبل در منزل  ممکن است برابر با دستمزد روزانه یک نظافتچی باشد و حتی کمتر از آن. منطقی آن است که اگر به نظافت منزل  اهمیت می‌دهیم باید حاضر باشیم این مقدار کم را سالیانه برای شستشوی مبل در منزل پرداخت کنیم.