سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله بازکنی و تخلیه چاه مشهد

لوله بازکنی و تخلیه چاه مشهد

در بعضی از شهرها یا برخی مناطق شهرها هنوز فاضلاب شهری وجود ندارد و به همبن دلیل از روش سنتی که همان چاه فاضلاب است استفاده می کنند که یک سری معایب و در واقع میتوان گفت مشکلات دارد که عمده آن گرفتکی چاه است که برای رفع این مشکل از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه مشهد می توان استفاده کرد.در رابطه با گرفتگی لوله ها نیز می توان گفت عوامل مختلفی دارد که در مورد آن بحث خواهیم کرد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه مشهد

نشانه های پر شدن چاه چیست ؟

-در راه خروجی چاه سوسک دیده شود.

-نشانه دیگر پر شدن چاه،گرفتگی در قسمت هایی ازفاضلاب درون منزل مثل سینک،روشویی و...

-در زمین هایی که به صورت شنی می باشند پر شدن چاه خیلی کمتر از زمین های خاکی می باشد. در زمین های خاکی به دلیل اینکه دیواره چاه با صابون و چربی ها گرفته می شود مکس آب انجام نمی شود و برای حل این مشکل باید لایروبی یا تخلیه چاه صورت گیرد.

-یکی دیگر از مشکلاتی که معمولا در رستوران ها و غذاخوری ها به وجود می آید رفتن روغن به درون چاه می باشد که باعث گرفتگی روزنه های چاه می شود و برای رفع این مشکل باید تخلیه چاه صورت گیرد و لایروبی و در بعصی موارد نیاز به تراشیدن انبار چاه می باشد.

ریزش چاه: در برخی مواقع پیش آمده است که به دلیل پر شدن چاه و بالا آمدن تا زیر سقف چاه باعث ریزش چاه شده است و افراد به روی آن رفته اند و منجر به مرگ افراد شده است.پس باید قبل از پر شدن،آن را تخلیه کرد که این خطرات به وجود نیاید.

لوله بازکنی کرج :

-باز کردن لوله روش های متفاوتی دارد که یکی ازرایج ترین آنها باز کردن لوله با دستگاه ژنراتور لوله بازکنی است.این دستگاه،فنررا به چپ و راست میچرخاند که دارای قدرت بالایی است که باعث خراشیدن دیواره لوله می شود که در نتیجه لوله را باز میکند.

نوع دیگر باز کردن لوله استفاده از دستگاه تراکم می باشد.زمانی که فنر جوابگوی ما نبود از این روش استفاده می کنیم.نحوه کار این دستگاه به صورتی است که با وارد کردن فشار زیاد هوا به لوله باعث باز شدن آن می شود این دستگاه اگر دست افراد متخصص نباشد این قدرت را دارد که لوله را بترکاند.

خدمات ما در مشهد :

لوله بازکنی مشهد

لوله بازکنی در مشهد

رفع گرفتگی لوله در مشهد 

تخلیه چاه مشهد

تخلیه چاه در مشهد

تخلیه چاه فاضلاب در مشهد

 

روشهای خانگی برای لوله بازکنی و رفع گرفتگی های سطحی:

 

ابتدا دقت داشته باشید که تا جایی ک امکان دارد از چاه یا لوله ای که به مرحله سر ریز رسیده و یا اب ان بالا زده است استفاده نکنید.

 

 لوله بازکنی با پمپ دستی:

 

استفاده از این نوع پمپ ها برای لوله بازکنی دستی از گذشته مرسوم بوده و معمولا بیشترافراد شیوه کار با ان­ها را میدانند ازاین رو ارایه این روش بیشتر جنبه یاداوری داشته اما توضیحات لازم جهت استفاده نیز در ادامه اورده میشود.

 

پمپ لوله بازکن را به گونه ای بر روی دهانه چاه یا سینک قرار دهید که از خروج هوا حین پمپ کردن جلوگیری شود (تا تمام هوای پمپ شده در لوله جریان یابد).حالا میتوانید پمپ کردن را شروع کنید.این کار را چندین مرتبه تکرار کنید اگر گرفتگی خیلی شدید نباشد ممکن است با این روش مشکل برطرف شود و لوله بازکنی میسر شود.در غیر این صورت نگران نباشید , روی کمک ما حساب کنید و ادامه متن را دنبال کنید.

 

استفاده از مواد لوله بازکن:

 

راه دیگر استفاده از محلول ها یا همان اسید لوله بازکن میباشد که میتوانید انواع ان ها را بسته به انتخاب خود از مغازه ها تهیه کنید در چاه یا لوله ریخته و عملیات لوله بازکنی ر انجام دهید.

 

در هنگام کار با محلولهای لوله بازکنی به هیچ وجه سر و صورت خود را به چاه یا لوله نزدیک نکنید زیرا امکان خفگی وجود دارد.

 

همچنین گازهای سمی تولید شده در حین فرایند لوله بازکنی میتواند باعث مصمویت یا خفگی شود.

 

لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله به صورت تخصصی:

 

اگر از شیوه های مطرح شده در بالا کمک گرفتید اما گرفتگی همچنان پا بر جاست احتمالا گرفتگی لوله عمیق بوده و به ابزار , تخصص و تجربه احتیاج است ، سعی کنید از یک سرویس کار با تجربه کمک بگیرید.

 

سرویس کارها با توجه به تجربه شان در این زمینه و همچنین ابزاری که در اختیار دارند میتوانند عملیات لوله بازکنی را راحتت تر و با کیفیت بهتری جلو ببرند و به شما تحویل دهند