سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرویس کولر گازی

سرویس کولر گازی یکی از خدماتی است که در این شرکت ارائه میشود. سرویس کولر گازی بهتر است قبل از شروع فصل های گرم سال انجام شود تا در زمان گرما با مشکل مواجه نشویم. همچنین لازم است سرویس کولر گازی توسط بهترین افراد متخصص در این زمینه انجام شود تا بهترین بازدهی را داشته باشد. برخی از خدمات ما در این زمینه شامل سرویس کولر گازی غرب تهران ، سرویس کولر گازی شهرک غرب و سرویس اسپیلت میباشد.

خدمات سرویس کولر گازی : 

سرویس کولر گازی اجنرال

سرویس کولر گازی غرب تهران

سرویس کولر گازی

سرویس اسپیلت

مهمترین موارد سرویس کولر گازی :

سرویس پنل داخلی

سرویس پنل خارجی

شارژ مجدد کولر گازی

تست دستگاه با امپر سنج

سرویس سالانه کولر گازی با شارژ مجدد و خدمات کامل

مزیت های سرویس کولر گازی :

صرفه جویی در مصرف

پایین آمدن هزینه

تمیز شدن کولر و در نتیجه تمیز شدن هوای خروجی

بازده و کارایی بهتر دستگاه

طولانی تر شدن عمر دستگاه

 

اولین مرحله تعمیر کولر گازی :

پنل بیرونی را باز کرده و فیلتر های درون آن را به خوبی شستشو کنید.

دومین مرحله تعمیر کولر گازی :

سنسور کولر باید تمیز شود و مجددا در جای خود قرار گیرد. این سنسور بسیار مهم است زیرا باید دمای محیط را دائما چک کند و دستورات لازم را به کولر گازی بفرستد. در صورتی که سنسور کثیف شود، دما را اشتباه تشخیص میدهد و دستورات غلطی را نیز ارسال میکند.

سومین مرحله تعمیر کولر گازی :

تمیز کردن کویل ها برای ارتباط بهتر با محیط و در نتیجه بازدهی بهتر دستگاه به عنوان مرحله سوم در تعمیر و سرویس کولر گازی میباشد.

 در صورتی که کویل ها بسیار چربی گرفته باشد میتوانید از مایع چربی پاک کن برای تمیز کردن آن ها استفاده منید به این صورت که ابتدا مایع را روی کویل ها بپاشید و حدود نیم ساعت صبر کنید تا چربی ها را در خود حل کند و سپس با استفاده از برس فویل ها را کاملا تمیز کنید. برای این کار از یک بخار شو هم میتوانید استفاده کنید که کار را برای شما بسیار آسانتر و راحت تر میکند.سپس سنسور و فیلتر را میتوانید در جای خود قرار داده و کولر را ببندید و از آن استفاده کنید.

جهت سرویس کولر گازی با ما تماس بگیرید.


قالیشویی آنلاین

قالیشویی آنلاین از مهمترین خدمات قالیشویی سراسری است که جهت رفاه حال مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است. قالیشویی آنلاین باعث میشود تا با یک تماس یا ثبت سفارش اینترنتی ،  مشتری دسترسی به خدمات کامل قالیشویی داشته باشد و بتواند در سریعترین زمان ممکن خدمات مد نظر خود را از یک قالیشویی معنبر در یافت نماید. از دیگر مزایای قالیشویی آنلاین ، دسترسی به قالیشویی در هر نقطه از کشور است. مشتری در هر مکانی که باشد ، تنها با دسترسی به اینترنت میتواند وارد سایت قالیشویی شده و با تماس تلفنی یا ثبت سفارش در سایت به خدمات دسترسی پیدا کند.  

از جمله خدمات قالیشویی آنلاین میتوان به :

قالیشویی آنلاین

خدمات قالیشویی

اشاره کرد.

در صورتی که به خدمات قالیشویی ، مبل شویی آنلاین احتیاج دارید ، تنها کافی است یک تماس با ما برقرار کنید. همکاران ما به سرعت برای تحویل گرفتن فرش و قالی ها در محل مورد نظر شما حاضر خواهند بود. ممکن است برخی از خانواده ها سعی داشته باشند فرش و قالی را در منزل شستشو کنند، این کار معمولا توصیه نمیشود چرا که با فشار آب منزل در بیشتر موارد آب و کف هایی که در هنگام شستشو در فرش نفوذ کرده اند خارج نمیشوند و فرش معمولا رنگ زردی به خو.د میگیرد. به علاوه با توجه به اینکه بسیاری از خانواده ها در اپارتمان ها ساکن هستند، شستشوی فرش و قالیشویی در آپارتمان معمولا کاری دشوار و پر زحمت است. بهترین پیشنهاد میتواند سپردن فرش و قالی به یک قالیشویی آنلاین و معتبر و تحویل گرفتن فرش شسته شده در سریعترین زمان ممکن باشد.


قالیشویی جنوب تهران

قالیشویی جنوب تهران یکی از مهمترین شعبه های قالیشویی تهران است که جهت رفاه حال هموطنان عزیز در جنوب تهران راه اندازی شده است. شرکتی خدماتی قالیشویی آنلاین ابتدا اقدام به ارائه خدمات قالیشویی در سراسر تهران از جمله قالیشویی جنوب تهران نمود، با توجه به تجربیات به دست آمده در این زمینه و افزایش جمعیت هر روزه در تهران ، مسولان شرکت تصمیم به اجرای طرح قالیشویی آنلاین برای ارائه خدمات هر چه سریعتر در سراسر تهران گرفتند. قالیشویی تهران با بهره گیری از نیرو های مجرب و آموزش دیده و دستگاهای کاملا مکانیزه و به روز آماده ارائه هرچه بهتر و سریعتر خدمات در سراسر کشور به خصوص قالیشویی جنوب تهران است.

از جمله خدمات قالیشویی در جنوب تهران میتوان به :

قالیشویی جنوب تهران

قالیشویی جنوب شرق تهران

قالیشویی جنوب غرب تهران

بهترین قالیشویی جنوب تهران

اشاره کرد.

در صورتی که به خدمات قالیشویی ، مبل شویی در جنوب تهران احتیاج دارید ، تنها کافی است یک تماس با ما برقرار کنید. همکاران ما به سرعت برای تحویل گرفتن فرش و قالی ها در محل مورد نظر شما حاضر خواهند بود. ممکن است برخی از خانواده ها سعی داشته باشند فرش و قالی را در منزل شستشو کنند، این کار معمولا توصیه نمیشود چرا که با فشار آب منزل در بیشتر موارد آب و کف هایی که در هنگام شستشو در فرش نفوذ کرده اند خارج نمیشوند و فرش معمولا رنگ زردی به خو.د میگیرد. به علاوه با توجه به اینکه بسیاری از خانواده ها در اپارتمان ها ساکن هستند، شستشوی فرش و قالیشویی در آپارتمان معمولا کاری دشوار و پر زحمت است. بهترین پیشنهاد میتواند سپردن فرش و قالی به یک قالیشویی آنلاین و معتبر و تحویل گرفتن فرش شسته شده در سریعترین زمان ممکن باشد.


قالیشویی شمال تهران

قالیشویی شمال تهران یکی از مهمترین شعبه های قالیشویی تهران است که جهت رفاه حال هموطنان عزیز در شمال تهران راه اندازی شده است. شرکتی خدماتی قالیشویی آنلاین ابتدا اقدام به ارائه خدمات قالیشویی در سراسر تهران از جمله قالیشویی شمال تهران نمود، با توجه به تجربیات به دست آمده در این زمینه و افزایش جمعیت هر روزه در تهران ، مسولان شرکت تصمیم به اجرای طرح قالیشویی آنلاین برای ارائه خدمات هر چه سریعتر در سراسر تهران گرفتند. قالیشویی تهران با بهره گیری از نیرو های مجرب و آموزش دیده و دستگاهای کاملا مکانیزه و به روز آماده ارائه هرچه بهتر و سریعتر خدمات در سراسر کشور به خصوص قالیشویی شمال تهران است.

از جمله خدمات قالیشویی شمال تهران میتوان به :

قالیشویی شمال تهران

بهترین قالیشویی شمال تهران

اشاره کرد.

در صورتی که به خدمات قالیشویی ، مبل شویی در شمال تهران احتیاج دارید ، تنها کافی است یک تماس با ما برقرار کنید. همکاران ما به سرعت برای تحویل گرفتن فرش و قالی ها در محل مورد نظر شما حاضر خواهند بود. ممکن است برخی از خانواده ها سعی داشته باشند فرش و قالی را در منزل شستشو کنند، این کار معمولا توصیه نمیشود چرا که با فشار آب منزل در بیشتر موارد آب و کف هایی که در هنگام شستشو در فرش نفوذ کرده اند خارج نمیشوند و فرش معمولا رنگ زردی به خو.د میگیرد. به علاوه با توجه به اینکه بسیاری از خانواده ها در اپارتمان ها ساکن هستند، شستشوی فرش و قالیشویی در آپارتمان معمولا کاری دشوار و پر زحمت است. بهترین پیشنهاد میتواند سپردن فرش و قالی به یک قالیشویی آنلاین و معتبر و تحویل گرفتن فرش شسته شده در سریعترین زمان ممکن باشد.


قالیشویی شرق تهران

قالیشویی شرق تهران یکی از مهمترین شعبه های قالیشویی تهران است که جهت رفاه حال هموطنان عزیز در شرق تهران راه اندازی شده است. شرکتی خدماتی قالیشویی آنلاین ابتدا اقدام به ارائه خدمات قالیشویی در سراسر تهران از جمله قالیشویی شرق تهران نمود، با توجه به تجربیات به دست آمده در این زمینه و افزایش جمعیت هر روزه در تهران ، مسولان شرکت تصمیم به اجرای طرح قالیشویی آنلاین برای ارائه خدمات هر چه سریعتر در سراسر تهران گرفتند. قالیشویی تهران با بهره گیری از نیرو های مجرب و آموزش دیده و دستگاهای کاملا مکانیزه و به روز آماده ارائه هرچه بهتر و سریعتر خدمات در سراسر کشور به خصوص قالیشویی شرق تهران است.

از جمله خدمات قالیشویی شرق تهران میتوان به :

قالیشویی شرق تهران

قالیشویی شمال شرق تهران

قالیشویی جنوب شرق تهران

قالیشویی شرق تهران پیروزی

قالیشویی تهرانپارس

اشاره کرد.

در صورتی که به خدمات قالیشویی ، مبل شویی در شرق تهران احتیاج دارید ، تنها کافی است یک تماس با ما برقرار کنید. همکاران ما به سرعت برای تحویل گرفتن فرش و قالی ها در محل مورد نظر شما حاضر خواهند بود. ممکن است برخی از خانواده ها سعی داشته باشند فرش و قالی را در منزل شستشو کنند، این کار معمولا توصیه نمیشود چرا که با فشار آب منزل در بیشتر موارد آب و کف هایی که در هنگام شستشو در فرش نفوذ کرده اند خارج نمیشوند و فرش معمولا رنگ زردی به خو.د میگیرد. به علاوه با توجه به اینکه بسیاری از خانواده ها در اپارتمان ها ساکن هستند، شستشوی فرش و قالیشویی در آپارتمان معمولا کاری دشوار و پر زحمت است. بهترین پیشنهاد میتواند سپردن فرش و قالی به یک قالیشویی آنلاین و معتبر و تحویل گرفتن فرش شسته شده در سریعترین زمان ممکن باشد.