سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نظافت ساختمان

نظافت ساختمان از جمله مهمترین کارهای ساکنان ساختمان است. نظافت ساختمان مسکونس و اداری باعث میشود محیط دلپذیر تر شود و روحیه افراد حاضر در انجا بهتر باشد. شرکت خدماتی ما در زمینه نظافت ساختمان فعالیت میکند . این شرکت نظافتی با سالها تجربه در زمینه خدمات و نظافت اماده خدمت رسانی است. تعرفه نظافت منزل در این شرکت مطابق با نرخ مصوب اتحادیه میباشد و هدف اصلی شرکت جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان است. در ابتدا خدمات نظافتی این شرکت تنها در تهران ارائه میشد اما با گذشت زمان این خدمات جنبه سراسری پیدا کرده است و در هر نقطه از سراسر کشور قابل ارائه میباشد. با رشد جمعیت در تهران متوجه شدیم که امکان ارائه خدمات نظافتی در این کلان شهر تنها با یک شعبه وجود ندارد و به همین دلیل تعداد شعبه های نظافتی خود در شهر تهران را در مناطق مختلف گسترش دادیم. نظافت ساختمان جنوب تهران، نظافت ساختمان غرب تهران، خدمات نظافت منزل شمال تهران ( نظافت ساختمان شمال تهران ) و نظافت راه پله شرق تهران ( نظافت ساختمان شرق تهران ) از جمله مهمترین شعبه های خدماتی نظافتی ما در سراسر تهران است.

اهمیت نظافت ساختمان :

نظافت ساختمان اگر به درستی انجام شود میتواند هم در بعد جسمی و هم در بعد روحی ساکنان بسیار موثر باشد که به بعد روحی آن معمولا کمتر توجه میشود. علاوه بر نظافت ساختمانف تغییر دکوراسیون و چیدمان هم میتواند روی بهتر شدن محیط ساختمان بسیار موثر باشد. خدمات نظافتی این شرکت به بهترین نحو ممکن انجام میشود و هدف شرکت این است که در مسیر اتحادیه خدمات نظافتی گام بردارد. اعزام کارگر نظافت منزل توسط این شرکت در سریعترین زمان ممکن انجام میشود و کارگران نظافتی موظف هستند که برخورد مناسبی در محل کار با کار فرما داشته باشند و کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند و راس ساعت به پایان برسانند.

خدمات نظافت ساختمان :

  • نظافت وسایل منزل
  • نظافت سقف و دیوار ها
  • شستشوی منزل
  • شستشوی ساختمان
  • شستشوی فرش و قالی
  • نظافت آشپزخانه
  • شستشوی ظروف آشپزخانه

 

این شرکت خدماتی نظافتی با امکان اعزام نظافتچی خانم و نظافتچی آقا سعی دارد دقیقا مطابق با نظر مشتری عمل نماید


شرکت نظافتی

شرکت نظافتی یکی از مهمترین خدمات شرکتهای خدماتی است که امروزه مورد توجه قرار گرفته است. شرکت های نظافتی با توجه به اینکه امروزه  اکثر افراد زمان کافی برای رسیدگی به امور نظافت منزل و محل کار را ندارند میتونند بسیار موثر واقع شوند. شرکت های نظافتی در سراسر کشور کسترده شده اند و خدمات خود را ارئه مینمایند. شرکت نظافتی ما یک شرکتی نظافتی آنلاین است که ابتدا در تهران تحت عنوان شرکت خدماتی تهران در حوزه نظافت شکل گرفت. با توجه به جمعیت زیاد در شهر تهران به مرور زمان شعبه های شرکت گسترش پیدا کرد . شرکت خدمات نظافت منزل در غرب تهران ، شرکت نظافتی منزل شرق تهران ، خدمات نظافت منزل شمال تهران و شرکت خدماتی نظافتی جنوب تهران از جمله مهمترین شعبه های ما در حوزه نظافت در سراسر تهران است . نظافت ساختمان، نظافت منزل، نظافت شرکت و اداره، نظافت راه پله و ... مهمترین خدمات نظافتی ماست. همچنین شرکت خدماتی نظافت منزل در کرج و شرکت خدماتی نظافتی اصفهان شعبه های ما در اصفهان و کرج هستند و ساکنین اسن شهرها میتوانند از خدمات این شرکت نظافتی بهره ببرند.

خدمات شرکت نظافتی :

 

  • نظافت ساختمان
  • نظافت خانه و اداره
  • نظافت راه پله
  • نظافت دیوارها و سقف
  • نظافت وسایل منزل
  • شستشوی فرش و قالی
  • شستشوی مبل
  • گرد گیری و لکه زدایی
  • نظافت آشپزخانه و لوازم آشپزخانه
  • و....

 

 

این شرکت خدماتی نظافتی اماده اعزام نیروهای نظافتی منزل چه نیروی نظافت منزل خانم ( نظافت منزل توسط خانم ) و چه نظافتچی آقا جهت ارائه خدمات نظافت در سراسر کشور میباشد. این نظافتچی ها به صورت حرفه ای و آموزش دیده به انجام خدمات نظافتی میپردازند و کار را به بهترین نحو ممکن انجام میدهند. 


شرکت خدماتی

 

شرکت خدماتی چیست؟(شرکت خدماتی آنلاین):

شرکت خدماتی آنلاین امروزه در سراسر دنیا رواج یافته است. با توجه به گسترش استفاده از اینترنت و دسترسی بیشتر مردم، ارائه خدمات از طریق یک شرکت خدماتی آنلاین بسیار کارامد و مفید میتواند باشد. شرکت های خدماتی و شرکت نظافتی با بهره گیری از سایت ها و اپلیکیشن ها اماده هستند سفارش مشتری را ثبت کرده و به سرعت به انجام برسانند. دلیل مفید بودن این نوع خدمات دسترسی سریع در هر لحظه و هر مکان به خدمات است که تنها با مراجعه به سایت شرکت خدماتی و یا اپلیکیشن میتوان خدمات را دریافت کرد.

شرکت های خدماتی ممکن است به صورت خاص در ارائه یک نوع از خدمات فعالیت داشته باشند و یا اینکه خدمات خود را در تمام حوزه ها گسترش بدهند. یک شرکت خدماتی ممکن است در زمینه های نظافتی فعالیت جدی داشته باشد که در این صورت این شرکت یک شرکت نظافتی است. همینطور ممکن است یک شرکت خدماتی در زمینه تعمیر لوازم خانگی یا لوله بازکنی و تخلیه چاه فعالیت داشته باشد که در این صورت با یک شرکت خدماتی تاسیساتی سرو کار داریم. یک شرکت خدماتی موظف است شرایط ثبت سفارش برای مشتریان را بسیار اسان کند به نحوی که مشتری در هر ساعت از شبانه روز که به خدمات نیاز داشته باشد بتواند به سرعت درخواست خود را ثبت کند .

همچنین یک شرکت خدماتی باید بتواند مشتریان خود را در بسیاری از موارد راهنمایی کند. اگر مشتری قادر باشد به کمک راهنمایی افراد متخصص شرکت مشکل پیش امده را حل کند باید این کار انجام شود. همچنین اگر افرادی برای ارائه خدمات اعزام میشوند باید در سریعترین زما ممکن خود را ب محل برسانند، برخورد خوبی داشته باشند و رضایت مشتری را جلب نمایند. یک شرکت خدماتی باید متعهد باشد که مبلغ دریافتی از مشتری جهت ارائه خدمات دقیقا مطابق ب نرخ مصوب اتحادیه صنف مربوط به خودش باشد.

بعد از اعزام نیرو و اتمام کار هم لازم است مسولین شرکت با مشتری در تماس باشند و میزان رضایت وی از کار را جویا شوند. بهترین کار این است که مدیران شرکت خدماتی در هنگام استخدام پرسنل و نیروهای خدماتی افرادی را جذب کنند که خیالشان از بابت نحوه برخورد آنه با مشتری و همچنین میزان تخصصشان کاملا راحت باشد. همچنین شرکت خدماتی باید دائما نیروهای خود را با اموزش های جدید به روز نگه دارد و ابزارهایی را که میتواند در ارائه خدمات به نیروها کمک کند در اختیارشان قرار دهد.

 

 


اتوبار

اتوبار در واقع واژه جایگزین برای اسباب کشی و اثاث کشی است. سرویس اتوبار شامل ماشینهایی میشود که جهت حمل اثاثیه از جایی به جای دیگر در درون شهرها مورد استفاده قرار میگیرند. اتوبار هر وسیله ای را که جهت اسباب کشی مورد استفاده قرار بگیرد شامل میشود. مهم نیست که از ماشینهای باری کوچک یا بزرگ برای این کار استفاده شود بلکه واژه اتوبار برای تمامی این ماشینها میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. اتوبار ها امروزه لازم است از سرعت کافی جهت عبور و مرور در ترافیک های سنگین برخوردار باشند. قسمت اول کلمه اتوبار یعنی اتو از واژه اتومبیل گرفته شده و کل کلمه به معنی باربری به وسیله اتومبیل است. امروزه شرکت های حمل اثاثیه و جابجایی وسایل را به اختصار اتوبار مینامند. شرکت های اتوبار امروزه علاوه بر حمل بار در صورت نیاز شتری خدمات بسته بندی و چینش وسایل را نیز بر عهده میگیرند و با توجه به تجربه ای که در این زمینه دارند میتوانند بسته بندی را خیلی سریع و با کیفیت انجام بدهند. یک بسته بندی و بارگیری خوب میتواند باعث شود که تعداد دفعات بارگیری کاهش پیدا کند و از این طریق هزینه نهایی برای مشتری به حداقل برسد.

ویژگی های بهترین اتوبار:

بهترین اتوبار باید مسیرهای کوتاه را بلد باشد و از ان مسیرها حرکت کند

راننده سعی کند قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کند و بار را صحیح و سالم به مقصد برساند

نیروهای متخصص جهت بسته بندی و بارگیری وسایل داشته باشد

خودروهای بروز و مطمئن داشته باشد

در مورد وسایل قیمتی و ارزشمند متعهد و مسولیت پذیر باشد

برخورد مناسب و مشتری پسند داشته باشد

سعی کند بار را راس تاریخ و ساعت معین تحویل نماید

منظم در کار باشد

با قیمت مصوب اتحادیه باربری کار کند

شرکت خدماتی ما در زمینه اتوبار و حمل اثاثیه اقدام به تشکیل یک پرسنل حرفه ای و مجرب از بهترین رانندگان در این صنف نموده است. با بهره گیری از خودروهای مناسب و رعایت اصول حرفه ای در بسته بندی ، بارگیری و حمل اسباب، آمادگی داریم در صورت نیاز به اسباب کشی به بهترین شکل ممکن خدمت رسانی بنماییم. خدمات باربری و اتوبار ما به صورت آنلاین ارائه میشود و میتوانید به محض تقاضا از بهترین خدمات اتوبار بهره ببرید. از دیگر مزایای اتوبار ما بیمه کردن بار و تضمین تحویل به موقع کالا به صورت کاملا صحیح و سالم است.


وانت بار

وانت بار :

وانت بار از جمله وسایلی است که جهت حمل و نقل سریع اختراع گردیده است. وانت بار بر خلاف ماشین های باربری سنگین، میتواند با وجود حمل بار سرعت خوب و مناسبی نیز داشته باشد. به همین دلیل از وانت بار جهت حمل وسایل و اثاثیه و جابجایی در درون شهرها مورد استفاده قرار میگیرد. وانت بار ها قابلیت باربری به صورت رفت و برگشت چند باره در طول یک روز را دارند و به همین دلیل بسیار مناسب برای اسباب کشی منزل و جابجایی از یک خانه به خانه جدید هستند.  در ادامه به معرفی انواع وانت بار میپردازیم.

انواع متداول وانت بار 

 عبارتند از نیسان، پیکان بار، مزدا باری، آریسان و ... که قیمت باربری هر یک با توجه به ظرفیت و کیفیت حمل بار مشخص میشود.

وانت بار ارزان:

اگر قصد حمل اثاثیه و وسایل منزل را دارید کافی است با وانت بار ارزان تماس بگیرید. شرکت خدماتی ما اماده است به محض تماس از سوی مشتریان وانت بارهای خود را با نرخ مصوب اتحادیه برای خدمت رسانی اعزام کند. با توجه به اینکه در صنف وانت بار و باربری هر راننده میتواند با توجه به صلاح دید خود قیمتی را به مشتری پیشنهاد دهد و ممکن است این قیمت برای وانت بار مقرون به صرفه نباشد، پیشنهاد میکنیم در صورت نیاز به وانت باردر تهران و سراسر و کشور با ما تماس بگیرید. شرکت خدماتی ما با این هدف فعالیت میکند که قیمت ارائه خدمات وانت انواع وانت بار در سطح تهران را به نرخ اتحادیه برساند به صورتی که هم مشتری و هم راننده رضایت کافی را داشته باشند.

وانت بار تهران (غرب تهران) :

خدمات وانت بار علاوه بر تمام نقاط کشور در تهران به صورت گسترده و تخصصی و ارائه میشود. با توجه به وسعت تهران و حجم بالای ترافیک در این کلان شهر لازم است در صورت نیاز مشتری به وانت بار سریعا وانت بار از نزدیکترین نقطه به سوی مشتری اعزان شود به همین دلیل ما اقدام به راه اندازی شعبه های متعدد وانت بار در تهران نموده ایم. وانت بار غرب تهران وانت بار شرق تهران وانت بار شمال تهران و وانت برا جنوب تهران از جمله این شعبه ها هستند.

در صورت نیاز به خدمات به وانت بار کافی است که تماس بگیرید.