سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اثاث کشی

 

در مورد اینکه اثاث کشی درسته یا اسباب کشی همیشه بحث وجود داشته اما مهم این است که هر دو واژه به کار برده میشوند و هر دو به معنای جمع آوری، بسته بندی و جابجایی وسایل خانه هستند. اثاث کشی اصول مربوط به خود را دارد که اگر از آنها اطلاع نداشته باشیم و یا به طور صحیح اجرا نکنیم اثاث کشی با مشکل مواجه خواهد شد. قبل از شروع به اثاث کشی لازم است قواعد آن را یاد بگیریم و اجرا کنیم تا هم سرعت کار بیشتر شود هم بسته بندی و جابجایی وسایل آسانتر گردد.

اصول اثاث کشی :

 بسته بندی وسایل برای اسباب کشی کاری زمان بر است و ساکنین خانه باید سعی کنند در عین انجام سریع کار ، حوصله به خرج دهند تا صدمه ای به وسایل و لولازم خانه وارد نشود. نکته مهم دیگر در هنگام اثاث کشی این است که توجه داشته باشید وسایل قیمتی و ارزشمند و همچنین اسناد و مدارک شخصی را با خودرو خود جابجا کنید تا خیالتان از بابت آنها راحت باشد. همچنین برایبسته بندی وسایل شکستنی که امکان شستن و از بین رفتن آنها در اثاث کشی وجود دارد میتوانید از لباسها و پارچه ها به خصوص لباس های نخی استفاده کنید به این صورت که لباس یا پارچه را دور وسایل پیچیده و سپس در کارتن بسته بندی قرار میدهیم. میتوانید وسایلی را که به آنها چندان نیاز ندارید زودتر بسته بندی کنید به عنوان مثال وسایلی که بیشتر در فصول سرد سال مورد استفاده هستند اگر اثاث کشی در تابستان باشد میتوانند زودتر بسته بندی شوند تا حجم کار در روزهای آخر کمتر شود. سعی کنید در کنار کارگران اثاث کشی باشید و دائما آنها را راهنمایی کنید تا آسیبی به وسایل موجود در بسته بندی نرسد. همینطور لازم ست روی ر کارتن درج کنید که دقیقا چه وسایلی در آن قرار گرفته است، این به جابجایی و چینش راحت تر وسایل کمک زیادی میکند و سرعت کار را بالاتر میبرد. شرکت خدمات اسباب کشی


پذیرایی مجالس

پذیرایی مجالس از گذشته در فرهنگ ما ایرانی ها اهمیت بسیاری داشته است. رضایت حاضرین در مجلس پذیرایی به شدت به کیفیت برگذاری مجالس وابسته است. در روزهای پذیرایی با توجه به دغدغه خاطر صاحبان مجلس و همچنین کارهای زیادی که باید به آنها رسیدگی کنند ممکن است وقت کافی برای انجام پذیرایی به بهترین نحو را نداشته باشند. از همین روموسسه های پذیرایی جهت ارائه خدمات پذیرایی ایجاد شدند. خدمات پذیرایی توسط مهماندارهای خانوم و مهمانداران آقا با توجه به درخواست مشتری انتخاب میشود. در ادامه به بررسی مهمترین وظایف مهماندارها در یک مجلس پذیرایی میپردازیم.

شرح وظایف در خدمات پذیرایی :        

  •  اگر بعضی از مهمان ها به کمک نیاز داشتند، مهماندار خانم و آقا باید آماده کمک رسانی باشد
  • نیروی خدماتی مجالس
  • مهماندار خانم و آقا در مجالس نباید تردد بیجا داشته باشد و تنها  برای پذیرایی حاضر شده و بیش از حد به میز پذیرایی مراجعه نکنند.
  • مهماندارها نباید در مراسم در یک محل اجتماع کنند بلکه باید در کل سالن حضور داشته باشند. اجتماع آنها در داخل سالن مخل آسایش مهمان ها می باشد. هرگز مهمانداران نباید چند نفری شروع به صحبت های متفرقه کنند این موردی است که از دید چشم مهمان ها پنهان نخواهد ماند.
  • مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی در همایش ها، مراسم یا مهمانی ها، وظیفه پذیرایی از مهمانان را دارد و باید دستورات مهمان ها را با احترام انجام دهد. در چنین مراسمی همیشه حق با مهمان هاست و مهماندار نباید با مدعوین وارد بحث شوند.
  • مهماندار باید در هنگام درخواست مهمان با کوتاه ترین کلمات و لحن مودبانه پاسخ دهد. به کاربردن کلمات منفی همچون خیر، نداریم، نمی توانم، از سوی مهماندار اصلا وجهه خوبی ندارد. توصیه اکید می شود که مهماندار خانم و آقا در بحث های مهمان ها شرکت نکنند و در این موارد اظهار نظر ننمایند.
  • وظیفه مهماندار ارائه خدمات به موقع به مهمان هاست. هیچ کوتاهی و قصوری در این زمینه پذیرفته نیست و نارضایتی میهمانان را به همراه دارد. کمبود دستمزد، عجله، ساعات نامناسب و مواردی از این دست دلیل خوبی برای عدم ارائه خدمات نیست.
  • مهماندار باید بتواند رضایت مهمان ها را جلب کند و این شامل همه مدعوین می باشد. افراد روحیات متفاوتی دارند و به گونه ای مختلف عمل می کنند. یک مهماندار تعلیم دیده باید بتواند در مواجهه با مهمانان ناراضی نیز آرامش خود را حفظ کند و بتواند میهمانان ناسازگار را نیز راضی کند.
  • مهماندار در هنگام مواجهه با اعتراض مهمان باید با خوشرویی رفتار کرده و از مهمان عذرخواهی کند . بهتر است مهماندار مورد شکایت را در دفترچه ای که به همراه دارد یادداشت کند این کار از تکرار مورد جلوگیری خواهد کرد. هرگز در هنگام اعتراض مهمان، سازمان و مدیران شرکت خدماتی نظافتی را مقصر جلوه ندهید.
  • در هنگام پایان مراسم نیز باید یک مهماندار خانم و آقا در درب های خروجی بانوان و آقایان حضور داشته باشد و با ادب و متانت از مهمان ها خداحافظی کند. خارج شدن مهمان ها باید همراه با احترام و مشایعت باشد.

کارواش آنلاین

کارواش آنلاین یکی از نیازهای بسیار مهم در دنیای امروز است. امروزه تعدادد خودروها در جوامع انسانی بسیار زیاد شده و هر روز با شدت بیشتر به تعداد آنها افزوده میشود. کارواش به معنی شستشوی خودرو توسط افراد مجرب در این کار است که با فشار زیاد آب و دستگاه های مخصوص انجام میشود. در حال حاضر با توجه به اینکه اکثر افراد در جامعه مشغله های کاری خود را دارند و کمتر کسی وقتی برای شستشوی ماشین دارد . همچنین با توجه به اینکه بسیاری از مردم در اپارتمان ها زندگی میکنند مکان مناسبی برای شستشوی ماشین ندارند. در چنین شرایطی بهترین راه حل میتواند خدمات کارواش آنلاین و کارواش در محل یا کارواش سیار باشد. به این صورت که شما از طریق اپلیکیشن یا سایت شرکت خدماتی درخواست کارواش سیار در محل را ارائه میکنید و بلافاصله نیروهای شرکت جهت شستشوی اتومبیل درمحل حاضر میشوند. کارواش در محل به خصوص در کلان شهر تهران که نه جایی برای شستشوی اتومبیل در منزل وجود دارد و نه ترافیک این زمان و انرژی را برای شما باقی میگذارد که هر روزه خودروی خود را به کارواش ببرید، میتواند بسیار مفید باشد. کارواش سیار تهران و کارواش درب منزل تهران از جمله خدماتی است که میتواند کمک بسیاری به همشهریان تهرانی برای شستشوی آسان اتومبیل خود در هر زمانی بکند. کافی است شما اپلیکشن کارواش ما را دانلود کنید و هر زمان که نیاز به یک اتومبیل تمیز و براق داشتید در خواست کارواش سیار بدهید، نیروهای ما به سرعت در محل حاضر میشوند و با استفاده از دستگاه های مخصوصی که در اختیار دارند به شستشوی اتومبیل بدون نیاز به آب لوله کشی میپردازند. این نوع از کازواش یعنی کارواش آنلاین میتواند بهترین نوع کارواش باشد به این دلیل که هم در مصرف اب صرفه جویی میشود و هم مشتری بدون از دست دادن زمان و رفت و آمد پر دردسر در ترافیک تنها با ثبت درخواست از طریق سایت به هدف خود میرسد و شستوی اتومبیل به سرعت انجام میشود. قبل از حضور در مراسم های خاص که دوست دارید اتومبیل شما براق و زیبا به نظر برسد خدمات کارواش آنلاین میتواند بسیار مفید و کاربردی باشد. نیروهایی که جهت کارواش اعزام میشوند علاوه بر شستشوی عالی بدنه ماشین میتوانند داخل خودرو را هم تمیز کنند تا خیال مشتری از بابت محیط داخل خودرو هم راحت شود. این موضوع به خصوص قبل از مسافرت های طولانی میتواند عالی باشد زیرا اعضای خانواده اگر در یک خودروی تمیز نشسته باشند احساس بهتری در طول سفر خواهند داشت.


خشکشویی آنلاین

خشکشویی از جمله خدماتی است که امروزه نیاز به آن بیشتر از قبل احساس میشود. به همین دلیل خدمات خشکشویی آنلاین رفته رفته در حال شکل گیری است . خشکشویی آنلاین در واقع ب معنی سفارش خدمات خشکشویی از طریق وب سایت های خدمات و اپلیکیشن هاست. خدمات خشکشویی به معنای شستشوی بدون مایعات نمیباشد بلکه در واقع به معنای شستشو بدون آب است. در خشکشویی ها از یک سری مواد مخصوص جهت خشکشویی استفاده میشود که علاوه بر شستشوی بهتر و لکه بری باعث میشوند آسیب بسیار کمتری نسبت به شستشو با اب به لباس وارد شود. خشکشویی باعث میشود لباس با کمترین صدمه به فرم لباس مواجه شود. با توجه به اینکه امروزه حضور در مکانها و موقعیت های مختلف نیازمند اراستگی و شیک پوشی است و هینطور افراد به دلیل مشغله های کاری فراوان فرصت زیادی برای شستشو و اتو کشی لباسها ندارند بهترین پیشنهاد میتواند استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین باشد. خشکشویی آنلاین به شما این اجازه را میدهد که در هر ساعت از روز که به خشکشویی احتیاج داشته باشید سریعا ثبت سفارش کنید و لباس خود را تمیز و اتو کشیده راس ساعت تعیین شده تحویل بگیرید.

خدمات خشکشویی آنلاین :

خشکشویی اینترنتی
شستشو و اتو کشی کت و شلوار و لباس های مخصوص مجالس
شستشو و اتو کشی لباس های که گیپور دارند و یا سنگ دوزی شده اند
شستشو و اتو کشی پارچه های ابریشمی استات مخمل و ...

خشکشویی آنلاین
شستشو و اتو کشی لباس هایی که شستشوی آنها فقط از طریق خشکشویی امکان پذیر است

مواد مورد استفاده در خشکشویی:
در خشکشویی ها به جای اب از نوعی ماه به نام پلی کلر پر اتیلن استفاده میشود که این ماده بسیار مناسب برای شستشوی آنواع لباسهاست به این دلیل که علاوه بر حفظ کیفیت لباس، قدرت شگفت انگیزی نیز در لکه زدایی و چربی زدایی از لباسها و پارچه ها دارد. خدمات خشکشویی فقط لباس را شامل نمیشود بلکه شما میتوانید برای شستشوی انواع پارچه پتو رومیزی روتختی و پرده از خدمات خکشویی استفاده کنید.


نظافت منزل

نظافت منزل لازم است توسط افراد آموزش دیده و مجرب اجرا شود. نظافت منزل یکی از مهمترین خدمات در حوزه نظافت است که باید با تجربه وتعهد کافی انجام بگیرد. تعرفه نظافت منزل و قیمت نظافت منزل از جمله مهمترین مسائلی است که هنگام دریافت خدمات نظافت مورد توجه قرار میگیرد. نظافت منزل توسط خانم از جمله مهمترین خدمات نظافت منزل و ساختمان است که شرکت نظافتی ما ارائه مینماید. برای دریافت خدمات ما کافی است تماس بگیرید و درخواست خدمات مورد نظر خود را ارائه نمایید. مهمترین خدمات ما در حوزه نظافت منزل شامل نظافت منزل شرق تهران ، نظافت منزل جنوب تهران ، شرکت خدمات نظافت منزل ، نظافت در غرب تهران ، خدمات نظافت منزل شمال تهران و نظافت راه پله میباشد.

خدمات نظافت منزل همواره یکی از نیازهای ضروری بوده است که زحمت فراوان و از دست دادن زمان بسیار از پیامدهای اصلی آن است . مخصوصا که در حال حاضر اکثر افراد جامعه شاغل هستند و وقت لازم برای نظافت منزل و ساختمان را ندارند ، شرکت های ارائه خدمات نظافت به همین دلیل به وجود آمدند که بتوانند در این زمینه کمک کننده باشد . شرکت خدماتی ما با چندین سال سابقه و استفاده از نیروهای خبره آماده است خدمات نظافتی ساختمان و منازل را به بهترین شکل ممکن و در سریعترین زمان انجام دهد . راهنمایی گرفتن از یک شرکت نظافتی قبل از برگذاری مجالس میتواند بسیار مفید باشد و به برگذار هر چه با کیفیت تر مجلس کمک کند .

برای راحتی بیشتر  هموطنان عزیزمان  ، این شرکت کارگران نظافتی ماهر خانوم و آقا را بنا به خواسته و سلیقه کامل مشتری به منزل شما در هر نقطه که ساکن باشید اعزام میکند . تجربه ما در حوزه نظافت ثابت کرده است که نظافت منزل توسط خانوم نسبت به نظافتچی آقا بیشتر مورد توجه خانواده ها قرار میگیرد . به همین خاطر پرسنلی مجرب از نظافتچی های خانوم در کنار ما هستند که به در صورت دریافت تماس از سوی شما  سریعا به محل مورد نظرتان اعزام میشوند .علاوه بر این نظافتچی های خانوم ، تعداد زیادی نظافتچی مرد نیز در اختیار داریم که برای کار در هر نوع مجلس با توجه به درخواست مشتری فورا اعزام و مشغول به کار میشوند . شرکت خدماتی ما برای خدمات نظافت منزل در همه جای کشور اماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان است . برای هر نوع نظافت که نیاز داشته باشید از جمله نظافت نمای ساختمان، راه پله ،نظافت دیوارها و فضای منزل با ما تماس بگیرید و بهترین خدمات را دریافت کنید.