سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شوفاژ و موتورخانه

شوفاژ ها یکی از وسایل گرمایشی هستند که از قدیم تا امروز مورد استفاده بوده است. شوفاژخانه ها باید به صورت سالیانه سرویس یا یک تعمیر جزعی شوند. لوله وست با کسب تجربه چندساله و بهترین سرویس کارها خدمات سرویس و تعمیر شوفاژخانه را ارئه میدهد. خدمات تعمیر شوفاژخانه و هواگیری موتورخانه شوفاژ در تهران ( تعمیر شوفاژ شرق تهران ، تعمیر شوفاژ غرب تهران و... ) ، اصفهان ، شیراز و کرج می باشد


خدمات تنظیم و تعمیر شوفاژخانه :

 

تعمیر شوفاژخانه یک حرفه و فن تخصصی می باشد که سرویس موتورخانه شوفاژ باید توسط یک سرویس کار شوفاژ تشخیص داده شود و سپس تعمیر شوفاژخانه انجام شود. سیستم موتورخانه شوفاژ از یک قطعه اصلی به نام مشعل تشکیل می شود که ساختار آن یا گاز است یا گازوئیل و یا سوخت های دیگر و وظیفه ی مشعل تبدیل سوخت به حرارت جهت گرم کردن آب درون دیگ است.


چرا هواگیری موتورخانه شوفاژ ضروری است؟

موتورخانه شوفاژ محل تنظیم و تامین فشار و گرمای آب برای انتقال به پنل های شوفاژ است. طبیعی است که با تغییرات دما و فشار هر از گاهی مقداری هوا در مسیر حرکت آب جمع می شود. این تجمع هوا مانع از انتقال گرمای آب و گاهی مانع حرکت جریان آب به قسمت های بعدی می شود. بدین ترتیب بعضی از پنل های شوفاژ در ساختمان گرمای خود را از دست می دهند. هواگیری موتورخانه شوفاژ کمک می کند این مقدار هوای جمع شده در لوله ها ، آزاد شده و از مسیر جریان آب خارج شود.


تعمیر شوفاژ غرب تهران :

هدف شرکت لوله وست از ارائه سرویس تعمیر شوفاژ غرب تهران خدمت رسانی هر چه سریع تر در این منطقه می باشد و کسب رضایت مشتری یکی از بهترین ضمانت هایی است که دریافت میکنیم. تعمیر شوفاژ غرب تهران با بهره گیری از بهترین دستگاه ها ، روش ها و سرویس کار شوفاژ سعی دارد تا رضایت شما را جلب کند.


عیب یابی موتورخانه

مشکل سردی شوفاژ دلایل زیادی مثل احتمال شکستگی در لوله کشی، وجود رسوب و لجن در قسمتی از سیستم موتورخانه شوفاژ یا کار نکردن موتورخانه در فشار مطلوب دارد. با عیب یابی موتورخانه می توان به منشا اصلی این مشکل پی برد.


تعمیر سوراخ رادیاتور شوفاژ

بهترین راه برای حل عیوب سیستم های گرمایشی ، تماس با یک فرد خبره برای بررسی و رفع مشکل است. شاید برخی از این موارد را بتوان بدون تجربه قبلی برطرف کرد. اما در غالب اوقات ، دست کاری این سیستم های گرمایشی بدون داشتن تجربه و شناخت از آن ها و عدم آشنایی با تنظیمات سایر بخش ها باعث ایجاد مشکلات دیگر و به هم ریختن عملکرد شوفاژ و گرمایش می شود. از جمله این موارد می توان به تعمیر سوراخ رادیاتور شوفاژ

  

برای مثال تغییر فاصله فندک با شعله ، نحوه روشن شدن را تحت تاثیر قرار می دهد و حتی می تواند ایجاد خطر کند. حال تصور کنید که هنگام دست کاری سایر بخش ها به طور ناخواسته باعث شوید این فاصله به هم بخورد. اگر تعمیرکار خبره ای برای عیب یابی و تعمیر شوفاژ خود سراغ ندارید ، برای سرویس تعمیر شوفاژ شرق تهران با ما تماس بگیرید.

ما ماهرترین و با تجربه ترین نیروهای تعمیر شوفاژ شرق تهران را به محل مورد نظر شما خواهیم فرستاد تا تمامی مراحل عیب یابی و رفع مشکلات سیستم گرمایشی شما را انجام دهد. تمامی موارد تعمیر شوفاژخانه و سرویس موتورخانه و هواگیری شوفاژ تنها با یک تماس با ما قابل انجام است.


علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ

در هنگام استفاده از شوفاژ گاهی همه یا یکی از مجموعه رادیاتورها کار نمی کند و گرم نمی شود. اگر شما نیز از شوفاژ برای گرم کردن ساختمان خود استفاده می کنید احتمالا در طول مدت استفاده با این مشکل مواجه شده اید. علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ چیست و چطور می توان آن را برطرف کرد؟ گرم نشدن یکی از رادیاتورها یا همه رادیاتورها به طور کلی می تواند به چند علت باشد. این موارد را یک به یک بررسی می کنیم.