سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله بازکنی و تخلیه چاه در غرب تهران

لوله بازکنی و تخلیه چاه در غرب تهران از جمله خدماتی هستند که با توجه به جمعیت بسیار بالا در غرب تهران بسیار ضروری هستند. لوله بازکنی و تخلیه چاه در غرب تهران اگر دارای شعبه های متعدد نباشد نمیتواند تمام مناطق را تحت پوشش قرار دهد به همین دلیل نیاز است که یک شرکت لوله بازکنی در غرب تهران  داردی شعبه های متعدد در تمامی مناطق باشد تا بتواند به محض تماس از سوی متری نزدیکترین نیروی خدماتی به وی را به محل اعزام کند. همچنین یک شرکت باید سعی کند نیروهایی را در کنار خود حفظ کند که توانسته اند مهمترین نیازهای مشتریان را پاسخگو باشند و رضایت آنان را جلب کنند. شرکت خدماتی ما با داشتن شعبه های متعدد لوله بازکنی و تخلیه چاه در سراسر غرب تهران و داشتن نیروهای زبده امادگی کاملی دارد که خدمات را در سریعترین زمان ممکن به مشتریان ارائه نماید. برای تماس با ما کافی است به وبسایت ما مراجعه کرده و با ما تماس بگبربد.

دلایل پر شدن چاه فاضلاب و نیاز به تخلیه چاه

  1. گاهی وجود مواد متعددی مثل مو ، پلاستیک ،چربی های متعدد و … باعث ایجاد لایه ای ضد آب می شود که این لایه ضد آب تمامی بدنه ی کانال چاه را می پوشاند و باعث عدم نفوذ آب در چاه می شود و درنتیجه عملیات تخلیه چاه باید صورت بگیرد.

 

  1. در زمینهای غیر ماسه ای ، عدم کشش و مکش آب در خاک پدید می آید که به دلیل کم قطر بودن چاه ونداشتن انباری، مادر چاه در زمانی معین پر می شود.

 

  1. در زمین های شنی، خطر پرشدن چاه به مراتب کمتر از زمین های خاکی است. دلیل پرشدن این گونه چاه ها قوام وضماری است که از فضولات، کف صابون و چربی ها بر جداره دیواره چاه نشست می کنند و سبب عدم مکش آبمیشوند و با لایروبی و تخلیه چاه میتوان مشکل را برطرف نمود.

مهمترین خدمات ما در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران :

لوله بازکنی و تخلیه چاه غرب تهران

لوله بازکنی غرب تهران

لوله بازکنی در غرب تهران

تخلیه چاه غرب تهران

تخلیه چاه در غرب تهران

رفع گرفتگی لوله در غرب تهران

تخلیه چاه فاضلاب در غرب تهران

 

 

تخلیه چاه با پمپ لجن کش

 

 

هر چاهی که برای فاضلاب حفر می شود بالاخره یک روز پر خواهد شد و شما باید به فکر چاره باشید. شاید اولین فکری که به ذهنتان برسد حفر چاه فاضلاب جدید باشد اما راه دیگری نیز وچود دارد آن هم لایروبی و استفاده از پمپ لجن کش  برای تخلیه چاه و استفاده مجدد می باشد.

 

پمپ لجن کش جزئی از دسته الکتروپمپ های سانتریفیوژ می باشد که برای مصارف انتقال دادن فاضلاب های خانگی و صنعتی و هم چنین پمپاژ کردن سیالات با ذرات معلق و بزرگ و کوچک و لجن کشی چاه آب در آن استفاده میگردد و به نام های مختلف از جمله پمپ غلیظ کش یا پمپ لجن کش فاضلابی یا پمپ گل کش معروف است.

 

انواع پمپ های لجن کشی و هم چنین الکترو پمپ لجن کشی تک فاز و سه فاز را میتوانید در جنس های مختلف پمپ لجن کش چدنی , پمپ لجن کش استیل و  البته پمپ لجن کش برنجی خریداری کنید.

 

کاربرد انواع پمپ های لجن کش

پمپ لجن کش

 

  1. لجن کشی چاه آب

 

  1. انتقال دادن انواع فاضلاب های خام

 

  1. لجن کشی پساب های صنعتی مخلوط با آب

 

  1. ایستگاه های پمپاژ انواع فاضلاب های صنعتی و خانگی

 

  1. استفاده در صنعت کشاورزی

 

  1. لجن کشی در نیروگاه ها

 

  1. صنایع ساختمانی

 

  1. صنایع چوب و کاغذ

 

  1. لجن کشی در صنایع چرم سازی

 

  1. انواع لجن کشی در فاضلاب های صنعتی

 

  1. استفاده از پمپ لجن کش در پروش ماهی و میگو

 

مشخصات فنی پمپ لجن کش

  • جنس بنده پمپ لجن کش: استنلس استیل، چدن و برنز

 

  • جنس پروانه لجن کش: استیل، چدن و برنج

 

نکات اجرایی پمپ لجنکش و کف کش

  • قبل از راه اندازی پمپ لجن کش، محل مشخص شده بر روی پمپ را از آب پر کنید.

 

  • در هنگام راه اندازی پمپ لجن کش از میزان ولتاژ برق اطمینان لازم را بدست آورید.

 

  • دینام موتور در پمپ لجن کش، توسط سیالی که پمپ می شود خنک می گردد

 

آخرین مرحله ای که در لجن کشی انجام میشود جداسازی فیلتر آب گیری میباشد و هم چنین آماده کردن فیلتر پرس برای عملیت جدید. در این زمان پلیت های لجن کشی از هم جدا شده و عملیات و نتیجه آن در جایی مناسب تخلیه میشوند.

 

 

 

حال که با نکاتی درباره پمپ لجن کش آشنا شدید لازم است دقت داشته باشید که کار با این وسیله نیازمند تخصص می باشد که تنها با یک تماس عملیات تخلیه چاه تهران را به نیرو های ماهر ما بسپارید.

 

تخلیه چاه تهران

با توجه به جمعیت پایتخت نشین ساختمان های زیادی احداث شده است و چون سیستم فاضلاب شهری مناسبی در تهران وجود ندارد، پر شدن چاه ها و نیاز به تخلیه چاه تهران روز به روز در حال افزایش می باشد.

 

لوله بازکنی یا تخلیه چاه کاریست که باید توسط یک متخصص فنی انجام شود چون کاری  بسیار حساس است و کوچکترین اشتباه در این مورد باعث میشود که شما آسیبی جدی به لوله ها وارد کنید و بعد حل آن مشکل توسط متخصصان سخت تر شود. پس به شما پیشنهاد میکنم به صورت سرخود عمل نکرده و حتما با مشاوران ما که متخصص در امر تخلیه چاه تهران هستند تماس بگیرید.

 

ما برای تخلیه چاه تهران گوش به زنگتان هستیم.