سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله بازکنی و تخلیه چاه پاسداران

یکی از مهمترین مسائلی که همیشه بسیاری از خانواده ها با آن مواجه هستند مسئله گرفتگی لوله و پس از آن لوله بازکنی و یا تخلیه چاه است.و اما میخواهیم در این پست در مورد پیشگیری از گرفتگی لوله ها و راه های لوله بازکنی صحبت کنیم. جزئیات بسیاری وجود دارند که با دقت در آنها میتوانیم احتمال گرفتگی لوله ها را پایین تر بیاوریم تا برای دفعات کمترب مجبور به لوله بازکنی و تخلیه چاه باشیم . از انجا که بسیاری از مشتریان ما از ما خواسته اند که در مورد پیشگیری از گزفتگی لوله توضیحاتی را به آنها ارائه دهیم سعی کردیم این مطلب را بنویسیم تا در صورت نیاز به پیشگیری از گرفتگی لوله با خواندن آن بتوانید به نکات مهم در این زمینه دسترسی داشته باشیم . شرکت ما با سالها تجربه در زمینه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران و سراسسر کشور امادگی دارد کلیه این خدمات را تنها با یک تماس از سوی شما در سریعترین زمان ممکن با بهترین نیروهای سرویسکار ارائه نماید. 

در ادامه مهمترین مطالب در زمینه پیشگیری از گرفتگی لوله برای کم شدن نیاز شما به خدمات  لوله بازکنی و تخلیه چاه را بیان میکنیم.

خب همیشه گفته شده که پیشگیری بهتر از درمان هست پس اجازه بدبد  ابتدا به مرور موارد ظریفی میپردازیم که باعث میشود گرفتگی ها کمتر اتفاق بیفتد

 

پیشگیری از گرفتگی لوله ها:

 

1:یکی از مهمترین نکات در مورد پیشگیری از گرفگی لوله دقت در شست و شوی ظروف اغشته به روغن است.سعی شود تا جایی که مقدور است از ریختن مستقیم روغن استفاده شده (روغن سوخته) در سینک ظرفشویی خود­­داری کنید.بهتر است ابتدا روغن با تکه ­ای پارچه از سطح ظرف برداشته شده و سپس ظرف شسته شود.

 

2:در همین راستا توصیه میشود حتما از صافی (توری) بر روی دهانه سینک ظرفشویی و چاه حمام جهت جلوگیری از ورود اجسام جامد به درون لوله استفاده شود.

 

3:به علاوه بهتر است در کنار رعایت نکات ذکر شده به محض مشاهده گرفتگی های جزیی مقداری اب جوش در لوله ریخته شود تا از اجتماع فضولات درون لوله و گرفتگی های جدی تر جلوگیری شود.

 

4:به بچه ها اموزش دهیم که کاسه توالت فرنگی و چاه توالت های ایرانی محلی برای انداختن اسباب بازی هایشان نیست.

 

خدمات ما در پاسداران :

لوله بازکنی پاسداران

لوله بازکنی در پاسداران

رفع گرفتگی لوله در پاسداران

 

 

 

روشهای خانگی برای لوله بازکنی و رفع گرفتگی های سطحی:

 

ابتدا دقت داشته باشید که تا جایی ک امکان دارد از چاه یا لوله ای که به مرحله سر ریز رسیده و یا اب ان بالا زده است استفاده نکنید.

 

 لوله بازکنی با پمپ دستی:

 

استفاده از این نوع پمپ ها برای لوله بازکنی دستی از گذشته مرسوم بوده و معمولا بیشترافراد شیوه کار با ان­ها را میدانند ازاین رو ارایه این روش بیشتر جنبه یاداوری داشته اما توضیحات لازم جهت استفاده نیز در ادامه اورده میشود.

 

 

 

پمپ لوله بازکن را به گونه ای بر روی دهانه چاه یا سینک قرار دهید که از خروج هوا حین پمپ کردن جلوگیری شود (تا تمام هوای پمپ شده در لوله جریان یابد).حالا میتوانید پمپ کردن را شروع کنید.این کار را چندین مرتبه تکرار کنید اگر گرفتگی خیلی شدید نباشد ممکن است با این روش مشکل برطرف شود و لوله بازکنی میسر شود.در غیر این صورت نگران نباشید , روی کمک ما حساب کنید و ادامه متن را دنبال کنید.

 

استفاده از مواد لوله بازکن:

 

راه دیگر استفاده از محلول ها یا همان اسید لوله بازکن میباشد که میتوانید انواع ان ها را بسته به انتخاب خود از مغازه ها تهیه کنید در چاه یا لوله ریخته و عملیات لوله بازکنی ر انجام دهید.

 

در هنگام کار با محلولهای لوله بازکنی به هیچ وجه سر و صورت خود را به چاه یا لوله نزدیک نکنید زیرا امکان خفگی وجود دارد.

 

همچنین گازهای سمی تولید شده در حین فرایند لوله بازکنی میتواند باعث مصمویت یا خفگی شود.

 

لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله به صورت تخصصی:

 

اگر از شیوه های مطرح شده در بالا کمک گرفتید اما گرفتگی همچنان پا بر جاست احتمالا گرفتگی لوله عمیق بوده و به ابزار , تخصص و تجربه احتیاج است ، سعی کنید از یک سرویس کار با تجربه کمک بگیرید.

 

سرویس کارها با توجه به تجربه شان در این زمینه و همچنین ابزاری که در اختیار دارند میتوانند عملیات لوله بازکنی را راحتت تر و با کیفیت بهتری جلو ببرند و به شما تحویل دهند