سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله بازکنی اهواز

لوله بازکنی و تخلیه چاه اهواز

یکی از مسایلی که وقت گیر و پردردسر است گرفتگی چاه فاضلاب می باشد که البته با وجود لوله بازکنی و تخلیه چاه اهواز این کار راحت شده است خیلی از مسایل است که در نگهداری از چاه رعایت نمی شود که یکی از آنها تخلیه به موقع آن می باشد که این حداقل کاری است که می توان انجام داد که در نهایت به مشکل برنخوریم و یکی دیگر از مسایلی که معمولا در خانه به وجود می آید گرفتگی لوله می باشد که مجددا در اینجا لوله بازکنی وتخلیه چاه اصفهان کار را برای ما راحت کرده است.

لوله بازکنی و تخلیه چاه اهواز

نشانه های پر شدن چاه چیست ؟

-در راه خروجی چاه سوسک دیده شود.

-نشانه دیگر پر شدن چاه،گرفتگی در قسمت هایی ازفاضلاب درون منزل مثل سینک،روشویی و...

-در زمین هایی که به صورت شنی می باشند پر شدن چاه خیلی کمتر از زمین های خاکی می باشد. در زمین های خاکی به دلیل اینکه دیواره چاه با صابون و چربی ها گرفته می شود مکس آب انجام نمی شود و برای حل این مشکل باید لایروبی یا تخلیه چاه صورت گیرد.

-یکی دیگر از مشکلاتی که معمولا در رستوران ها و غذاخوری ها به وجود می آید رفتن روغن به درون چاه می باشد که باعث گرفتگی روزنه های چاه می شود و برای رفع این مشکل باید تخلیه چاه صورت گیرد و لایروبی و در بعصی موارد نیاز به تراشیدن انبار چاه می باشد.

ریزش چاه: در برخی مواقع پیش آمده است که به دلیل پر شدن چاه و بالا آمدن تا زیر سقف چاه باعث ریزش چاه شده است و افراد به روی آن رفته اند و منجر به مرگ افراد شده است.پس باید قبل از پر شدن،آن را تخلیه کرد که این خطرات به وجود نیاید.

خدمات لوله بازکنی اهواز : 

لوله بازکنی اهواز

لوله بازکنی در اهواز

رفع گرفتگی لوله در اهواز

 

لوله بازکنی اهواز :

-باز کردن لوله روش های متفاوتی دارد که یکی ازرایج ترین آنها باز کردن لوله با دستگاه ژنراتور لوله بازکنی است.این دستگاه،فنررا به چپ و راست میچرخاند که دارای قدرت بالایی است که باعث خراشیدن دیواره لوله می شود که در نتیجه لوله را باز میکند.

نوع دیگر باز کردن لوله استفاده از دستگاه تراکم می باشد.زمانی که فنر جوابگوی ما نبود از این روش استفاده می کنیم.نحوه کار این دستگاه به صورتی است که با وارد کردن فشار زیاد هوا به لوله باعث باز شدن آن می شود این دستگاه اگر دست افراد متخصص نباشد این قدرت را دارد که لوله را بترکاند.