سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر کولر گازی سعادت آباد

تعمیر کولر گازی سعادت آباد با توجه به جمعیت بالا در این منطقه یکی از خدماتی است که هنگامی که به روزهای گرم سال نزدیک میشویم متقاضیان بسیار زیادی دارد. به همین علت لازم است این خدمات به نحوی ارائه شود که مشتری در سرعترین زمان ممکن مشکل کولر گازی خود را حل شده ببیند و بتواند که از آن استفاده کند. همچنین با توجه به اینکه قشرهای مختلف از نیروهای خدماتی در سراسر مناطق پایتخت حضور دارند ، پیدا کردن سرویس کاران مطمئن و متخصص جهت سرویس کولر گازی در سعادت آباد کار آسانی نیست. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تعمیر کولر گازی در سعادت آباد را به عنوان یکی از مهمترین خدمات خود در نظر بگیریم . در صورتی که به تعمیر کولر گازی در سعادت آباد نیاز دارید کافی است با ما تماس بگیرید.

 

 

خدمات تعمیر کولر گازی سعادت آباد  :

تست دستگاه با امپر سنج

شارژ مجدد کولر گازی

سرویس سالانه کولر گازی با شارژ مجدد و خدمات کامل

سرویس پنل خارجی

سرویس پنل داخلی

 

 

مزایای تعمیر کولر گازی :

صرفه جویی در مصرف

پایین آمدن هزینه

تمیز شدن کولر و در نتیجه تمیز شدن هوای خروجی

بازده و کارایی بهتر دستگاه

طولانی تر شدن عمر دستگاه

 

 

اولین مرحله تعمیر کولر گازی :

پنل بیرونی را باز کرده و فیلتر های درون آن را به خوبی شستشو کنید.

 

دومین مرحله تعمیر کولر گازی :

سنسور کولر باید تمیز شود و مجددا در جای خود قرار گیرد. این سنسور بسیار مهم است زیرا باید دمای محیط را دائما چک کند و دستورات لازم را به کولر گازی بفرستد. در صورتی که سنسور کثیف شود، دما را اشتباه تشخیص میدهد و دستورات غلطی را نیز ارسال میکند.

 

سومین مرحله تعمیر کولر گازی :

تمیز کردن کویل ها برای ارتباط بهتر با محیط و در نتیجه بازدهی بهتر دستگاه به عنوان مرحله سوم در تعمیر و سرویس کولر گازی میباشد.

 

 در صورتی که کویل ها بسیار چربی گرفته باشد میتوانید از مایع چربی پاک کن برای تمیز کردن آن ها استفاده منید به این صورت که ابتدا مایع را روی کویل ها بپاشید و حدود نیم ساعت صبر کنید تا چربی ها را در خود حل کند و سپس با استفاده از برس فویل ها را کاملا تمیز کنید. برای این کار از یک بخار شو هم میتوانید استفاده کنید که کار را برای شما بسیار آسانتر و راحت تر میکند.سپس سنسور و فیلتر را میتوانید در جای خود قرار داده و کولر را ببندید و از آن استفاده کنید.

 

جهت تعمیر کولر گازی با ما تماس بگیرید.