سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارواش

کسب و کارهای آنلاین به سبب مزایای بسیار زیاد امروزه بسیار محبوب شده اند . کارواش آنلاین هم بخشی از این کسب و کارهاست . در مجموعه ما خدمات کارواش در محل ، کارواش سیار ، کارواش درب منزل ، کارواش در محل تهران با بهترین کیفیت ارائه می شود .

 

خدمات کارواش در محل تهران :

 

کارواش خشک (کارواش نانو یا کارواش بدون آب )

کارواش نانو سیار

کارواش نانو بخار 

شستشوی خودرو با آب

 

که تمامی این خدمات در محل مورد نظر شما و در زمانی که شما مشغول کارهای روزمره خود هستید توسط تیم متعهد و متخصص ما ، انجام می شود . کافی است با کارواش در محل تهران لوله وست تماس بگیرید . ماموران ما مستقر در تمام مناطق تهران هستند و این یعنی سرع ترین زمان دسترسی به کارواش در محل تهران .

 

 

کارواش خشک (کارواش نانو ، کارواش بدون آب ) چیست ؟

 

در این روش شستشو ، بجای استفاده از آب و شوینده های رایج ، از اسپری شوینده نانو و دستمال ها و فوم های مخصوص استفاده می شود . نکته مهم برای کسب بهترین نتیجه در این روش استفاده از مواد شوینده و دستمال های درجه یک و استاندارد است ( مجموعه کارواش در محل تهران لوله وست از بهترین مواد درجه یک استفاده می کند ) . با این روش علاوه بر تمیزی و درخشندگی بسیار بیشتر نسبت به روش شستشوی با آب ، ماندگاری بسیار بیشتری بوجود می آید چرا که به کمک مواد نانو ، خودروی شما دیرتر کثیف می شود . همچنین کیفیت رنگ خودرو هم برای مدت بیشتری حفظ می شود . و مهم تر از همه اینکه شما بطور قابل توجهی در مصرف آب صرفه جویی کرده اید .

 

 

کارواش نانو بخار چیست ؟

 

در کارواش بخار ، با استفاده از دستگاه مخصوص بخارشوی خودرو ، در دمای بالا ( البته به اندازه کاملا استاندارد که به رنگ خودرو هیچی آسیبی نمی زند ) سطح خودرو کاملا از آلودگی پاک می شود و درخشندگی بسیار زیادی بوجود می آید . مزیت این دستگاه ها وجود نمونه های قابل حمل است که باعث شده بخشی از خدمات کارواش در محل تهران باشند .

 

 

خدمات کارواش در محل تهران لوله وست :

 

روشویی

توشویی

صفرشویی

واکس و پولیش داشبورد و تزیینات داخلی

واکس و پولیش بدنه

رفع خط و خش

شستشوی تخصصی رکاب و لاستیک

 

 

چرا خدمات کارواش در محل لوله وست ؟

 

 

نیروهای متعهد ، مودب و آموزش دیده

مواد اولیه و دستگاه های درجه یک

قیمت بسیار مناسب و منصفانه

شستشو در محل و زمان دلخواه شما

پاسخ گویی در هر زمان حتی روزهای تعطیل

بدون نیاز به رفت و آمد

بدون نیاز به حضور در محیط کارگاهی کارواش

 

 

کارواش در محل تهران لوله وست در تمام نقاط تهران خدمت رسانی می کند :

 

کارواش در محل شمال تهران

کارواش در محل غرب تهران

کارواش در محل شرق تهران

کارواش در محل جنوب تهران

کارواش سیار سعادت آباد    

کارواش سیار پاسداران

کارواش نیاوران

کارواش تجریش

کارواش نانو در محل

 

قیمت کارواش نانو در محل تهران ( قیمت کارواش سیار، قیمت کارواش درب منزل ) :

بر خلاف تصور بسیاری از افراد ، قیمت کارواش در محل تهران بسیار مقرون به صرفه و مناسب است که در کنار دیگر مزیت های آن ، استفاده از خدمات کارواش در محل تهران را به جایگزین ایده آل برای کارواش های سنتی تبدیل کرده است .