سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وانت بار

وانت بار :

وانت بار از جمله وسایلی است که جهت حمل و نقل سریع اختراع گردیده است. وانت بار بر خلاف ماشین های باربری سنگین، میتواند با وجود حمل بار سرعت خوب و مناسبی نیز داشته باشد. به همین دلیل از وانت بار جهت حمل وسایل و اثاثیه و جابجایی در درون شهرها مورد استفاده قرار میگیرد. وانت بار ها قابلیت باربری به صورت رفت و برگشت چند باره در طول یک روز را دارند و به همین دلیل بسیار مناسب برای اسباب کشی منزل و جابجایی از یک خانه به خانه جدید هستند.  در ادامه به معرفی انواع وانت بار میپردازیم.

انواع متداول وانت بار 

 عبارتند از نیسان، پیکان بار، مزدا باری، آریسان و ... که قیمت باربری هر یک با توجه به ظرفیت و کیفیت حمل بار مشخص میشود.

وانت بار ارزان:

اگر قصد حمل اثاثیه و وسایل منزل را دارید کافی است با وانت بار ارزان تماس بگیرید. شرکت خدماتی ما اماده است به محض تماس از سوی مشتریان وانت بارهای خود را با نرخ مصوب اتحادیه برای خدمت رسانی اعزام کند. با توجه به اینکه در صنف وانت بار و باربری هر راننده میتواند با توجه به صلاح دید خود قیمتی را به مشتری پیشنهاد دهد و ممکن است این قیمت برای وانت بار مقرون به صرفه نباشد، پیشنهاد میکنیم در صورت نیاز به وانت باردر تهران و سراسر و کشور با ما تماس بگیرید. شرکت خدماتی ما با این هدف فعالیت میکند که قیمت ارائه خدمات وانت انواع وانت بار در سطح تهران را به نرخ اتحادیه برساند به صورتی که هم مشتری و هم راننده رضایت کافی را داشته باشند.

وانت بار تهران (غرب تهران) :

خدمات وانت بار علاوه بر تمام نقاط کشور در تهران به صورت گسترده و تخصصی و ارائه میشود. با توجه به وسعت تهران و حجم بالای ترافیک در این کلان شهر لازم است در صورت نیاز مشتری به وانت بار سریعا وانت بار از نزدیکترین نقطه به سوی مشتری اعزان شود به همین دلیل ما اقدام به راه اندازی شعبه های متعدد وانت بار در تهران نموده ایم. وانت بار غرب تهران وانت بار شرق تهران وانت بار شمال تهران و وانت برا جنوب تهران از جمله این شعبه ها هستند.

در صورت نیاز به خدمات به وانت بار کافی است که تماس بگیرید.