سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو چیست؟

سئو چیست ؟ 

سئو رقابتی است که پایانی برای آن نمی توان متصور بود.

نکته مهم و مشترک این است که تمامی مدیران در تلاش هستند که محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند. از طرفی دیگر باید نام وب سایت در صفحه جستجوی گوگل حتما باشد و در این حالت است که سئو چیست و چه اهمیتی دارد ؟ اهمیت پیدا می کند.

هیچ راه میانبری وجود ندارد که سایت شما در نخستین صفحه سرچ گوگل قرار گیرد. درست است که می توانید با دادن آگهی به Google adwords سایت خود را به لینک های اول برسانید اما برای اینکه سایت تان برای مشتری ارزش بیشتری داشته باشد و به صورت ارگانیک، در صفحه اول جستجو بیاید باید از اصول سئو به صورت آگاهانه استفاده و آنها را پیاده سازی کنید. در اینجا ابزارهایی را که برای سئو کاربرد دارد را بررسی می کنیم.

به تعبیر سایت ماز، On page SEO بهینه سازی صفحات سایت (سئو سایت) برای رتبه آوردن در صفحه اول گوگل و به دست آوردن ترافیک بیشتر در موتور های جستجو مربوط است. سئو On-page هم شامل محتوا می شود و هم کد HTML صفحه که می تواند بهینه سازی شود.

سئو On-page در کنار سئو Off-page قرار می گیرد که به طور کلی به کارهایی گفته می شود که خارج از سایت انجام می گیرد تا بر روی رتبه سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو تأثیر بگذارد.

سایت Hubspot نیز برای تعریف On-page و Off-page تعبیر جالبی دارد:

On-Page SEO حرفی هست که سایت به موتورهای جستجو می زند.

Off-page SEO حرفی هست که سایت های دیگر در مورد سایت شما می زنند.