سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت نصب توالت فرنگی

قیمت نصب توالت فرنگی از فاکتور های اساسی نصب توالت می باشد. میزان اجرت هر نصاب متفاوت است اما خدمت از ما با مقرون به صرفه ترین هزینه، قیمت نصب توالت فرنگی و هزینه نصب لوله کشی توالت فرنگی شما را کاهش می دهد.

ما با ارائه خدمات خود در کمترین زمان و بهترین کیفیت با یک تیم حرفه ای و متخصص تجربه خوبی برایتان به ارمغان می آوریم. در ادامه با بیان مطالبی راجع به نصب توالت فرنگی، شما را از نحوه قیمت گذاری مطلع کنیم.

 

 مدل های مختلف توالت فرنگی

به طور کلی توالت های فرنگی شامل سه دسته کلی هستند. قیمت نصب توالت فرنگی و اجرت نصب توالت فرنگی در مدلهای مختلف و همچنین جنس های مختلف، متفاوت می باشد.

 

پارامتر های متغیر در انتخاب توالت فرنگی که هنگام خرید باید به آن دقت کنید شامل موارد زیر است.

 

شکل و سایز کاسه

ارتفاع صندلی

طراحی دریچه چاه

مکان و نحوه عملکرد فلش تانک

طراحی نشیمنگاه

جنس قالب کلی توالت فرنگی

پارامتر های فوق بسته به کاربرانی که از آن استفاده می کنند و محل مورد استفاده، طراحی های متفاوتی دارد. به طور مثال طراحی متناسب با سالمندان، بیمارانِ بیمارستانی و طراحی متناسب با کودکان دارای طرحی مشابه نمی باشد.

اما به طور کلی طراحی توالت های فرنگی عمومی شامل سه مدل زیر است.

 توالت فرنگی یک تیکه

در این نوع از توالت ها بین کاسه و مخزن اتصال برقرار است. همین اتصال سبب افزایش دستمزد نصب توالت فرنگی و جلای بیشتر آن می شود. با این ساختار، نظافت توالت و شست و شو ی آن راحت تر می شود.

توالت فرنگی دو تیکه

توالت های دو تیکه دارای مخزن و کاسه توالت مجزا از هم هستند. این توالت ها نسبت به انواع دیگر کم هزینه تر می باشند. مشکل اصلی این توالت ها قابلیت محدودشان در نظافت بوده به این صورت که نظافتشان به راحتی صورت نمی گیرد. علاوه بر این جابه جایی و حرکت مخزن و ناهماهنگی با کاسه از دیگر معایب این نوع توالت ها می باشد.

 

 مدلهای توالت فرنگی از نظر سیستم تخله آب

نحوه تخلیه آب از تانک به درون کاسه توالت فرنگی منحصر به فرد می باشد در اینجا با چند روش از روش های تخلیه آب آشنا شوید. لازم به ذکر است این روش ها ربطی به نوع لوله کشی ساختمان ندارند.

 

سیستم تخلیه ریزشی یا آبشاری ( Wash Down Flushing System )

در این روش یا همان سیستم تخلیه آبشاری (ریزشی) اساس کار فشار بالای آب میباشد. این سیستم شستشو بطور معمول در توالت فرنگی های دو تکه وجود دارد. نحوه عملکرد آن به این صورت می باشد که آب با فشار از مخزن به سمت لبه های فرنگی منتقل می شود و از آن جا به صورت آبشاری از بالا به پایین می ریزد. از مزایای این روش میتوانیم به این مورد اشاره کنیم که مشکل گرفتکی ناشی از تخلیه موادی مانند دستمال کاغذی وجود ندارد و از معایب آن مصرف بالای آب و صدای زیاد ناشی از ریزش آب می باشد.

 

سیستم تخلیه گردابی ( Vortex Flushing System )

روش دوم تخلیه گردابی میباشد. در این سیستم تخلیه آب از داخل مخزن توالت فرنگی به درون بدنه نشیمنگاه هدایت و از آنجا وارد کاسه توالت فرنگی می شود و با عمل چرخش عمل تخلیه انجام می شود. معایب این روش مصرف بالای آب و افزایش زمان تخلیه نسبت به ریزشی می باشد. اما صدای حاصله بسیار کمتر از حالت ریزشی بوده .همچنین در این روش به دلیل کوچک بودن مخزن خروجی آب، امکان گرفتگی، بسیار بالا می‌باشد.