سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر کولر آبی

تعمیر کولر آبی یکی از مهمتربن دغدغه های خانواده ها با آغاز فص گرماست. تعمیر کولر آبی بهتر است توسط یک فرد متخصص انجام شود تا بهترین نتیجه را داشته باشد و نیاز به تعمیر های پی در پی پیش نیاید. بهتر است هر ساه قبل از شروع روزهای گرم ، یک سرویس کامل برای کولر ابی انجام شود تا در اوج گرما با مشکل خراب کولر مواجه نشویم از تحمل هزینه های سنگین برای تعمیر کولر آبی هم پرهیز شود.

مهمترین خدمات ما در زمینه کولر آبی :

تعمیر کولر آبی

سرویس کولر آبی

تعویض یاتاقان کولر آبی

تنظیم تسمه کولر آبی

روغن کاری یاتاقان کولر آبی

تعمیر پمپ آب کولر

 

  پوشال کولر آبی :

پوشال های کولر آبی بهتر است هر دو سال یکبار تعویض شوند هر چند این موضوع بستگی به شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما نیز دارد که باید ان را نیز در نظر بگیرید.

 تمیز کاری و روغن کاری موتور کولر آبی :

کولر های آبی دارای دو موتور متفاوت هستند. یک موتور مخصوص پمپ آب و یک موتور هم برای چرخاندن پروانه که هوای خنک را با قدرت به داخل کانال ها منتقل میکند و از انجا وارد محیط ساختمان میشود. هر چقدر که این موتورها سالم تر و روان تر عمل کنند در مجموع کولر |آبی بازدهی بهتری دارد و میتواند محیط را بهتر خنک کند. سعی کنید این موتورها را تمیز کرده و با روغن به روانتر کار کردن آنها کمک کنید.

 نصب سایه بان:

کولر آبی در صورتی که تحت تابش مستقیم تور افتاب باشد به شدت بازدهی آن پایین آمده و نمیتواند هوا را به اندازه کافی خنک کند. اگر ممکن است کولر را در یک جای بهتر نصب کنید و در غیر این صورت سعی کنید کولر آبی را با یک سایه بان از گرمای نور خورشید حفظ کنید.

 شستشوی کولر :

قبل از استفاده از کولر حتما یکبار کولر را به خوبی شستشو کنید تا از ورود گردو خاک به جا مانده در کولر به محیط ساختمان جلوگیری شود.