سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصاب کولر گازی شرق تهران

نصاب کولر گازی شرق تهران

نصاب کولر گازی شرق تهران یکی از نیروهای خدماتی ماست که در فصل تابستان و روزهای گرم سال بسیاری از همشهریان ساکن شرق تهران تقاضای اعزام نصاب کولر گازی جهت نصب کولر گازی شرق تهران را دارند. نصب کولر گازی در شرق تهران باید با دقت و مهارت بسیار بالا انجام شود. در صورتی که فردی غیر متخصص اقدام به نصب یا جابجایی کولر گازی نماید ممکن است که کولر در آینده با خرابی های پی در پی مواجه شود و هزینه های بسیاری را ایجاد کند. در صورتی که به نصاب کولر گازی شرق تهران نیاز دارید با ما تماس بگیرید.

خدمات ما در زمینه نصب و نصاب کولر گازی شرق تهران :

نصب کولر گازی شرق تهران

نصاب کولر گازی شرق تهران

نصب کولر گازی در شرق تهران

 

در ادامه به بررسی روند کلی نصب کولر گازی میپردازیم.

 

نصب و کارگذاری پنل داخلی :

نصب سینی کولر گازی لازم است حتما به صورت تراز انجام شود ، برای این کار از یک ابزار تراز میتوانید استفاده کنید. دریل چکشی و مته های لازم را برای سوراخ کردن دیوار استفاده کنید، سپس باکس قرار گیری ریموت کنترل کولر گازی را در یک محل که دسترسی راحتی دارد نصب و محکم کنید

 

کارگذاری پنل بیرونی :

برای نصب پنل بیرونی ( یونیت خارجی دستگاه ) حتما از یک پایه مقاوم ، محکم و قابل اطمینان استفاده شود تا مشکلی ازین بابت ایجاد نشود.

 

نصب قسمت الکتریکی دستگاه :

از یک فیوز موتوری مناسب برای قطع برق دستگاه در مواقع ضروری استفاده کنید.  از کابل های با کیفیت و جنس مناسب استفاده کنید و سعی کنید که سیم ارت دستگاه کولر گازی را حتما وصل کنید تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

 

لوله کشی کولر گازی :

لوله کشی میان قسمت داخلی و بیرونی دستگاه کولر گازی مرحله بعدی از مراحل نصب کولر گازی است. لوله ها لازم است با ابزار مخصوص عایق کاری شوند و سپس لوله های عایق شده به صورت منظم در کنار هم قرار گیرند و چسب شوند.

 

رطوبت گیری یا وکیوم :

اخرین مرحله در نصب کولر گازی استفاده از یک پمپ وکیوم برای خارج کردن هوا و رطوبت از کولر گازی است. بعضا دیده شده که افراد از موتور یخچال به جای پمپ وکیوم استفاده کرده اند که این کار به هیچ وجه قانونی و مورد تایید نمیباشد.