سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازسازی ساختمان

از دیزاین و دکوراسیون شرکت یا اداره خودتون خسته شدید؟ همین الان با ما تماس بگیرید. بازسازی ساختمان اداریجزو خدماتی است که لوله وست ارائه میدهد. بازسازی ساختمان کار پیچیده و سختی است که نیاز به تخصص دارد. لوله وست با داشتن نیرو های متخصص خدمت رسان شماست.

 

هزینه بازسازی ساختمان :

هیچوقت نمیشود برای یک عملیات بازسازی ساختمان هزینه ثابتی را در نظر گرفت (به دلیل امکان تغییر متراژ ساختمان در حین بازسازی) ولی ما به شما کاری با کیفیت و هزینه ای کم تضمین میکنیم.

 

مزایای نوسازی ساختمان اداری :

 

بهترین راه برای ایجاد تغییر در محیط کار ، بازسازی ساختمان اداری می باشد که باعث ایجاد روحیه مضاعف برای شما و کارمندانتان میشود و در ایجاد به وجود آمدن نوعی حس اطمینان به اداره یا شرکت کمک می کند و همچنین موجب افزایش ایمنی ساختمان می شود.

 

مزیت های بازسازی آپارتمان

با بازسازی آپارتماندر واقع با یک تیر چندین نشانه را هدف گرفته اید. مزایای بازسازی آپارتمان را با هم مرور می کنیم:

بازسازی آپارتمان به شما یک خانه نو و زیبا می دهد.

 بازسازی آپارتمان به شما کمک می کند خانه ای مطابق سلیقه خود داشته باشید.

 بازسازی آپارتمان هزینه ای به مراتب کمتر از خرید یک واحد نو دارد.

 بازسازی آپارتمان ارزش مالی آپارتمان شما را نه تنها از افت حفظ می کند ، بلکه به آن می افزاید.

با بازسازی ساختمان به جای خرید یک واحد نو و گران قیمت ، می توانید یک واحد ساده و مناسبت تر خریداری کنید و بعد آن را به شکل مورد نظر خود تغییر داده و نوسازی کنید. به این ترتیب با بازسازی آپارتمان قدیمی تر ، هم در هزینه صرفه جویی کرده اید و هم صاحب خانه ای نو و زیبا شده اید. 

 

هزینه بازسازی ساختمان :

هیچوقت نمیشود برای یک عملیات بازسازی ساختمان هزینه ثابتی را در نظر گرفت (به دلیل امکان تغییر متراژ ساختمان در حین بازسازی) ولی ما به شما کاری با کیفیت و هزینه ای کم تضمین میکنیم.

 

مراحل بازسازی ساختمان اداری :

 

1-  گرفتن مشاوره از شرکت بازسازی ساختمان

 

2-  تخریب و مرمت به روش مهندسی

 

3-  ساخت با توجه به نیاز های ساختمان اداری

 

4-  انجام گچ کاری و سقف کاذب (کناف) در تعمیرات ساختمان اداری

 

5-  نورپردازی پوشش کف در بازسازی ساختمان اداری

 

6-  رنگ آمیزی سقف و دیوارها

 

7-  تصمیم گیری در مورد نوع پوشش دیوار اجرای قرنیز

 

8-  دکوراسیون و چیدمان ساختمان اداری

 

پیشنهاد ما به شما :

 

1-  بی هوا دست به کار نشوید.

 

2-  کارهایی که میخواهید روی محیط کار انجام شود را خلاصه نویسی کنید.

 

3-  یک شرکت بازسازی ساختمان معتبر انتخاب کنید.

 

4-  مقدار بوجه و هزینه بازسازی ساختمان را مشخص کنید.

 

5-  در نظر گرفتن یک تم مناسب.

 

6-  نهایت استفاده را از فضا ببرید.

 

7-  انتخاب اثاثیه و همخانی آن با تم انتخابی شما مهم ترین بخش می باشد.

 

کاشی کاری :

کار کاشی کاری در تهران یک حرفه ی بسیار سخت است و نیاز به مهارت بسیار بالایی دارد. به علاوه به زیبایی منزل نیز کمک بسیار زیادی می کند البته اگر به درستی انجام شود. لوله وست با در اختیار داشتن کاشی کار حرفه ای در خدمت شماست.

کار کاشی کاری در تهران جزو خدمات ساختمان و بازسازی ساختمان لوله وست می باشد. زیبایی نمای خانه بیشتر به نوع کاشی کاری بستگی دارد. اگر زیبایی منزلتان برایتان اهمیت دارد به کاشی کاری دیوار و کاشی کار کف توجه بسیاری کنید. کاشی کاری ساختمان در تهران جزو خدمات بازسازی ساختمان محسوب می شود.

 

کاشی کاری ساختمان با ظرافت مورد نظر شما

بنا بر میزان اهمیت کیفیت کار ، انتخاب استادکار نیز اهمیت بیشتری می یابد. رعایت اصول ، تجربه و مهارت یک استادکار مشخصه هایی است ظرافت و زیبایی کار را تعیین خواهد کرد. ما به شما کمک می کنیم استادکاری انتخاب نمایید که ظرافت مورد نظر شما را به اجرا بگذارد.

کاشی کاری ساختمان معمولا در یکی از چند حالت زیر مورد نیاز است:

 ترمیم جزئی سطوح فرسوده

 تغییر پوشش سطوح برای زیبایی

 تغییر پوشش سطوح به دلایل کاربردی

 نوسازی ساختمان

در بیشتر کاشی کاری های ساده ، عموما ظرافت و دقتی بیش از حدود معمول نیاز نیست و هر استادکاری با مقداری تجربه و مهارت می تواند توقعات و انتظار ما را از کیفیت کار برآورده کند. اما هر چه ابعاد و اهمیت محل کاشی کاری بیشتر باشد ظرافت و دقت لازم در انجام کار نیز بیشتر خواهد بود.

 

قیمت کاشی و قیمت نصب کاشی

بودجه خود را مشخص کنید. بودجه شما مشخص می کند چقدر می توانید برای کیفیت جنس کاشی و چقدر برای کیفیت نصب و مهارت نصاب کاشی هزینه کنید. همه ما دوست داریم بهترین ها را به بهترین شکل در دسترس داشته باشیم؛ اما این شدنی نیست. فراموش نکنید که یک کاشی بسیار گران و با کیفیت بدون نصب صحیح و مناسب همچون هزینه برای هیچ است.

بنابراین کیفیت نصب کاشی گاهی حتی از جنس کاشی نیز اهمیت بیشتری دارد. ما در طول سال ها همکاری با کاشی کاران و افراد مشغول به عنوان نصاب کاشی ، مجموعه ای از بهترین نیروهای نصاب کاشی را گرد آورده ایم. به کمک این مجموعه ما قادریم بهترین کیفیت کاشی کاری در تهران را با به صرفه ترین قیمت نصب کاشی به شما عرضه کنیم.

 

 چرا نوسازی ساختمان با لوله وست :

لوله وست توجه زیادی به نظرات و نیازهای مردم دارد همین نکته باعث جلب رضایت مردم و مشتریان از ما شده است. لوله وست یک شرکت خدماتی گستره می باشد که مجموعه ای از نیازهای مردم است. نوسازی ساختمان و بازسازی ساختمان نیاز به نیرو های حرفه ای در این زمینه دارد و هرفرد مبتدی نمیتواند آن را انجام دهد. ما با در اختیار داشتن نیروهای معمار و پیمانکار ماهر ، کاری با کیفیت و در نهایت رضایت شما را تضمین می کنیم .

 

 بازسازی ساختمانهای قدیمی از جمله خدمات شرکت بازسازی ساختمان لوله وست است که توسط ماهرترین و با تجربه ترین پیمانکار ساختمان و منزل انجام می شود. خدمات ما در بازسازی ساختمانهای قدیمی و تعمیرات ساختمان شامل : بازسازی نمای داخلی ساختمان ، بازسازی نمای خارجی ساختمان ، طراحی داخلی و خارجی منزل و... می باشد.

 

ساختمانهای قدیمی از نظر نقشه و نمای داخلی ساختمان زیاد جلوه خوب و نمای زیبایی ندارند. فرسوده شدن وسایل داخل خانه نیز جلوه بدی به نمای داخلی منزل می دهد. همچنین امنیت خانه های قدیمی بسیار پایین است و از عمر مفید آنها گذشته است. با گذشت زمان باید باید به بازسازی ساختمانهای قدیمی و بازسازی خانه های قدیمی فکر کرد. زندگی در این خانه ها که استاندارد کنونی را ندارند یک ریسک محسوب می شود.