سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرامیک کاری

سرامیک کاری در ساختمان یکی از رایج ترین کارها در ساخت و ساز و بازسازی ساختمان است. نصب سرامیک نیاز به یک نصاب سرامیک حرفه ای و با تجربه دارد زیرا سرامیک کاری یک حرفه ی بسیار سخت و کاری است که نیاز به ظرافت فراوان دارد.

 

 

کاشی کاری مدرن :

 

کاشی و سرامیک کاری در طرح های سنتی از قدیم رایج بوده است و قدمتی تاریخی دارد و یکی از هنرهای معماری ایرانی است. کاشی کاری مدرن یا کاشی کاری تزئینی این روزها طرفدار زیادی دارد و در انواع مختلفی نصب می شود.

سرامیک و کاشی کاری مدرن بیشتر در آشپزخانه و سرویس های بهداشتی رواج داشته است ولی امروزه با آمدن طرح هایی مانند تابلو و نقش های مدرن که با ظرافت بسیار بالایی طراحی شده اند برای مصارف دکوراسیون خانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قیمت هر متر مربع کاشی و سرامیک :

 

عوامل زیادی از جمله جنس و نوع و اندازه و... در قیمت سرامیک کاری و اجرت سرامیک کاری تاثیر زیادی دارند. کاشی های چینی معمولا قیمت کمتر و کیفیت پایین تری نسبت به سرامیک های ایتالیایی دارند. اگر کیفیت برای شما مهمتر از قیمت است پس بیشتر هزینه کنید تا از کیفیت و طرهای بهتر بهره مند شوید.

 

ماهرترین سرامیک کار در تهران را از ما بخواهید

زیبایی ، دوام و کارایی سرامیک کاری انجام شده ، بسیار به کیفیت کار و مهارت سرامیک کار بستگی دارد. اگر برش سرامیک ها به خوبی انجام نشود یا بخش های مختلف با هم تراز نباشند ، زیباترین سرامیک ها هم زشت به نظر خواهند رسید. بندکشی نادرست و بی دقت نیز به آب امکان نفوذ به زیر سرامیک ها را می دهد و این به معنای فاجعه است. نفوذ آب هم عمر ساختمان شما و هم عمر سرامیک ها را خواهد کاست. سطح زیر سرامیک باید کاملا یکدست و بدون وجود فضای خالی باشد.